repgrimma..

paradox

Trådstartare
repgrimman från b**jes. den blåa. är den för mjuk för att vara "godkänd för NH" (var snälla å häng inte upp er på det uttrycket)

Jag har 2 repgrimmor från börjes som jag anser fungerar mkt bra, tycker att de är ngt stora över mulen men det går ju att knyta om isf. Har jmf med andra knutna repgrimmor och tycker att det inte är ngn större skillnad förutom då passformen.

Den är väldigt mjuk, men nog tycker jag att den har funkat bra, har iofs köpt en lite styvare nu, men såå stor skillnad märks inte, kanske att den styvare är "lite mer att köra med".

Liknande trådar

Utrustning Är de vanligt att få lite ont i helt nya sadlar? har läst att man behöver rida in sadeln så den blir mjukare mm. å att kroppen kan...
Svar
14
· Visningar
843
Senast: Tilly_85
·
Utrustning Jag skrev ju ett inlägg om hur ni brukar göra då ni behöver hoppa av och leda hästen i träns och fick många bra svar :) Jag har använt...
2
Svar
21
· Visningar
2 833
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
901
Senast: Fiorano
·
Hemmet En anhörig till mig har idag en ca 20 år gammal "dum"-TV och en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk inkopplad via HDMI. Hen streamar...
Svar
3
· Visningar
408
Senast: lytesout95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka