Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
*kl*
Jag har en en helt vanlig full repgrimma till min Nsv den är dessutom lite stor. Den finns på h**ks, C**y G**ss, eller i en helt vanlig ridsport affär
dom brukar finnas i stl cob/full och har sett i xfull
Jag köpte min repgrimma på Scandinavian Western. Min nordis är ganska grov i huvudet och drar minst x-full på träns men han kan ha deras repgrimma i storlek full. De har även repgrimmor i storlek drafthorse men de måste nog passa typ elefanter...
IT & mobiler Jag har Jabra Evolve 85 och är nöjd. Jag är mycket ljudkänslig och vi har väldigt lyhört mellan våra kontor så jag har fått dem för att...
Hästmänniskan Jag har en bekant som gjorde just så… Hade två hästar varav en var pensionär när hon flyttade till egen gård. Sen skadade sig den andra...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.