Jag måste väl det.....Åhhhh, du måste kolla!!! Vi hade trägolv under våra plastmattor, tog en skruvmejsel och lyfte upp plastmattan vid dörröppningen, för där var ingen tröskelOch kikade in med ficklampa
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag måste väl det.....Åhhhh, du måste kolla!!! Vi hade trägolv under våra plastmattor, tog en skruvmejsel och lyfte upp plastmattan vid dörröppningen, för där var ingen tröskelOch kikade in med ficklampa
![]()
Måste bara säga - ett "multiverktyg"/Fein är fasen det bästa när man ska ta bort lim! Det typ skalar av det och går så himla mycket fortare än med kniv/skrapa/stämjärn![]()
och här kommer en synpunkt från en som har trägolv i köket.Jag måste väl det.....Men då får jag nog lossa en list någonstans, för mattan ligger inte lös på något ställe (tack och lov, i vanliga fall
).
Sluta spill.och här kommer en synpunkt från en som har trägolv i köket.
JAG HATAR DET.![]()
![]()
Jag tillhör sorten som spiller. Det rinner ut ett glas saft/mjölk/vin eller jag spiller sås, sky eller buljong.
Vad händer. Jo skiten rinner ner i springorna. Det är ett jäkla jobb att rensa en enda liten golvspringa från blåbärskräm. Tro mig.
Gud nej, aldrig att jag hade velat ha trägolv i ett kökoch här kommer en synpunkt från en som har trägolv i köket.
JAG HATAR DET.![]()
![]()
Jag tillhör sorten som spiller. Det rinner ut ett glas saft/mjölk/vin eller jag spiller sås, sky eller buljong.
Vad händer. Jo skiten rinner ner i springorna. Det är ett jäkla jobb att rensa en enda liten golvspringa från blåbärskräm. Tro mig.
Gud nej, aldrig att jag hade velat ha trägolv i ett kök
Här blir det klickgolv när vi väl tar oss till köket, eller plastmatta. Jag är också en sån som spiller så känsliga golv passar inte hos mig![]()
Jag spiller (peppar, peppar) nästan aldrig så den biten känns som ett icke-problem. Om jag orkar ta fram och fixa till golvet, DET är en annan fråga dock!och här kommer en synpunkt från en som har trägolv i köket.
JAG HATAR DET.![]()
![]()
Spiller heller aldrig, och skulle vi göra det så har hundarna tagit hand om det på 0.2 sekunderJag spiller (peppar, peppar) nästan aldrig så den biten känns som ett icke-problem.
Undrar vad som finns under mattan
I MATTAN finns det iaf 45 års kvalster förmodligenUndrar vad som finns under mattan![]()
I MATTAN finns det iaf 45 års kvalster förmodligenÄr det fint trägolv under kan jag tänka mig att behålla det om det inte blir för mycket jobb med det. Men det hänger lite på hur det ser ut.
Det går ju att nåta golvet så får man inte det problemet. Väldigt fiffigt om man vill ha trägolv i badrummet tex.och här kommer en synpunkt från en som har trägolv i köket.
JAG HATAR DET.![]()
![]()
Det är inte godkänt ur försäkringssynpunkt med trägolv i badrumDet går ju att nåta golvet så får man inte det problemet. Väldigt fiffigt om man vill ha trägolv i badrummet tex.