M
maxur
Hur är bästa sättet att få bort all blöt lera som ligger på hästen nu? Jag har låtit honom torka och borstat bort det, men det händer att man vill rida även när han är blöt och lerig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur är bästa sättet att få bort all blöt lera som ligger på hästen nu? Jag har låtit honom torka och borstat bort det, men det händer att man vill rida även när han är blöt och lerig.
Hej. Tack för svaret men vill helst inte använda täcke mer än nödvändigt...
Jag VET att det regnar massor på Island, det är inte bara här läget förändras..och de klarar sej utmärkt utan täcken.. Jag är personligen emot bruk av det, men för sin egen (!) skull kan det vid vissa tillfällen vara praktiskt..
Hej igen. Jag får nog fundera om.... Vi har bara kallvatten i stallet så dusch är inget alternativ. Det får bli täcke. Han har ganska lång päls, bör jag ha ett tunt ofodrat regntäcke nu när det är plusgrader. Har ett boett vintertäcke, som jag brukar använda om han släpps ut svettig efter ridning.
Jag är vill bara säga att jag har ofodrat regntäcke på min islänning, men efter jag har ridit får hon gå ut utan täcke igen.
Det funkar för oss allfall! =)