Remontnosgrimma..

J

jojjo_blondin

Med vitt foder. Ska vara bra kvalite.
Annars gärna en remontnosgrimma med svart foder i "nödfall". (Stl. Cob/full, ska passa d-ponny med ganska långt men ändå smäckert huvud.)

Hööks har en smart remontnosgrimma på sin islandssida. Den har även ställbar "nosdel" vilket är mkt praktiskt. Svart med vitt foder.

Okej. Får åka och kika, Hööks har nyss öppnat här. Får man tävla på remontnos med ställbar nos i dressyr då?
Och jag hittar inte heller var du ser den på sidan..? Hittar ingen på hööks sida.. :crazy:

Nu hittade jag den. :)
Men.. får man verkligen tävla på ställbar nosdel :crazy: ?

Jag vet faktiskt inte om man får tävla med en sådan, men det borde man få eller?

Ja vet inte. Det är ju väldigt känsligt.
Men tack. Hittade en annan på sidan som jag tyckte om.
Ska höra med min tränare (Överkotrollant :smirk:)
Köper imon isf. :)

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 085
Senast: Roheryn
·
Hästvård Hej! Jag har tänkt ta upp ridningen igen efter flera flera års uppehåll men känner att jag kommit av mig väldigt mycket vad gäller både...
Svar
9
· Visningar
954
Senast: skiesabove
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 604
Senast: Ceta
·
Foder & Strö Vi vet ju att hållbarheten på en öppen hösilagebal bara är några dagar i sommarvärme. Det finns studier gjorda på ompressning av stora...
Svar
7
· Visningar
885
Senast: Lejd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka