Rekonditionering av bil

svea

Trådstartare
Jag funderar på att skämma bort min gamla Subaru med en ut- och invändig rekonditionering. Vad ungefär kan en sån kosta? Behöver jag säga att det är en hästbil...
 
Sv: Rekonditionering av bil

Företaget jag jobbar åt var tvungen att rekonda företagsbilen (en Nissan King Cab) eftersom en av mina kollegor valt att röka och ha sin hund i bilen :banghead: nej, det är inte tillåtet att göra det i bilen... :mad:

Det var ju rätt omfattande eftersom lukten skulle bort också, det var ju inte bara smuts sas. Enbart insidan (vi struntade i utsidan) kostade strax över 3000kr inkl moms. Det fungerade iaf, den blev jättefin och lukten försvann helt! :)
 
Sv: Rekonditionering av bil

Det är ju inte så farligt ändå, för att få en fräsch bil. Utsidan känns egentligen inte så viktig, men det vore trevligt att få insidan fin. Jag har flyttat hästen närmare hemmet och behöver inte åka bil varje dag, så den komemr ju inte att bli skitig igen på en gång.
 
Sv: Rekonditionering av bil

Nä, jag tyckte det var helt ok pris och resultatet blev ju väldigt bra. Chefen (som hade åkt i den innan rekonden) sa tom att: "oj vad fin den blev"!
 

Liknande trådar

Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 136
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
321
Senast: Fetaost
·
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
563
Senast: sthu
·
  • Omröstning Omröstning
Fordon Vi har kommit till det läget att vår gamla Volvo behöver lagas. För 15-20' i år och sen ett kamremsbyte för 8-10' om något år. Vi...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 939
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp