Philosophia
Trådstartare
Bara som info: Ibland kommer det upp riktigt gamla trådar under "Rekommenderas". Idag klickade jag på en tråd där det senaste inlägget var skrivet 2005.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag får då bara samma rekomendationer hela tiden. Bara några som varierar mellan. Gör inte så stor nytta.
Samma här, dessutom är det en massa trådar (från ~2005) om hästar. Jag har inte häst och är bara på hund, senior och hem&hobby... Inte direkt jätteintressant.
Eller ja, jag får faktiskt upp en (väldigt gammal) hundtråd också, men då den är ett rop på hjälp åt en hund som rimligen är död sedan länge är den lika delar irriterande och deprimerande.
Jag håller med om att det är knäppt att så många gamla trådar rekommenderas.
Men att man blir rekommenderad trådar om hästar när man surfar på ett hästforum tror jag är något man helt enkelt får stå ut med
Eller ja, jag får faktiskt upp en (väldigt gammal) hundtråd också, men då den är ett rop på hjälp åt en hund som rimligen är död sedan länge är den lika delar irriterande och deprimerande.
Just den får jag också upp hela tiden, men jag är å andra sidan nästan aldrig inne på Hund.
Aha! Det förklarar saken.Den är borttagen pga att utredning pågår i ärendet! @Manza
Nu blir man ju bara mer nyfiken...Den är borttagen pga att utredning pågår i ärendet! @Manza
Jag förstår Tack för svar! Helt oavsett varför utredningen pågår eller vad den kommer fram till så framstod personernas beteende som klart olämpligt...Den är borttagen pga att utredning pågår i ärendet! @Manza