Rekommenderas av Google:

Varför rekommenderas alltid gamla trådar?
Känns för mig ganska meningslöst.

Jag har noterat samma sak med den nya Googlerekommendationen. Ffa tar den sig uttryck i att nyare medlemmar på forumet tar upp dessa trådar som om de vore pågående, trots att många är 6-8 år gamla och TS är högst inaktiv. Även mer rutinerade faller in i det då det inte alltid blir att man kollar trådens datum .

Det verkar inte vara knutet till stora/långa trådar med mycket inlägg heller utan ganska random?

”Puttar upp” . Inga svar på reflektionerna ? Och det är verkligen så att trådar som är 8+ år gamla, TS och deltagare är inaktiva osv, ändå ”väcks till liv” på ett helt annat mer frekvent sätt än tidigare pga detta .

Liknande trådar

Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 066
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
807
Senast: Shaggy
·
Utrustning Någon som vet? Hittar gamla trådar här på Buke om snösulor av olika slag. Många rekommenderar ”Joursulan” men dessa verkar ha försvunnit...
Svar
8
· Visningar
905
Senast: WildHorse
·
Hästvård Hittat tillbaka till bukefalos som man en gång i tiden hängde på både i tonåren och vuxen och hittat tillbaka på grund av att jag tycker...
Svar
1
· Visningar
284
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka