Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På tal om någon som blir kinkig så var det inte nån såndäringa färdig chokladpudding i plastkopp som nån fick så hen inte skulle bli kinkig?Blöjreklamen där Johan blev ledsen och kinkig är väl etsad i mångas hjärnor. Även den uselt dubbade reklamen för Ajax Fête des Fleurs (produkten finns fortfarande upptäckte jag rätt nyss). Det var ju inga jinglar förstås.
Japp! Hon har varit med i massa annat också och har en liten roll i nästa säsong av The Crown.
Annars är det en låt med Siw MalmkvistNån liten reklamsnutt som går såhär,
-" Vi har det bra, vi här bak i bilen"...
Ingen aning om hur resten går lr vad det var reklam för men just den lilla biten sitter
På torsdag äts det ärtsoppa, på lördag är det fest ...
kände mig tvingad att fixa länk...Men jisses vad minnen som blev upplåsta nu av alla jinglar.
@manda jag kan fortfarande nynna på den när jag letar flingor och då gillar jag inte ens müsli.
@Sharpless den jingel hade jag på hjärnan för någon vecka sedan. Av oklar anledning så blev det kyckling på fredagen den veckan
@MCP ååh polly-Petter! Jag gick på gymnasiet när den kom... Så sjukt länge sedan egentligen.
Jag tycker att olika ljud också räknas. Jag har tex ICQ-plinget som smssignal de få gånger jag har ljudet på på telefonen.
Bara för det var jag tvungen å kolla upp det, Skoda reklam var det. Men är kanske Siw Malmqvist dom sjunger på?Annars är det en låt med Siw Malmkvist
På tal om någon som blir kinkig så var det inte nån såndäringa färdig chokladpudding i plastkopp som nån fick så hen inte skulle bli kinkig?
Ja, Bo Ohlson så klart... Där man får mest för pengarna juh!!För mig som växte upp på 90-talet i Skåne så är det två jinglar som framförallt är fastetsade i minnet - Bo Ohlson i Tomelilla och Bilema i Höör.
På tal om någon som blir kinkig så var det inte nån såndäringa färdig chokladpudding i plastkopp som nån fick så hen inte skulle bli kinkig?
Jag tycker uppriktigt att det är en bra låt! Finns någonstans i min spellista med musikOch olw
"Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmyyyys!
Jag tänker på hamborgare, med salsasås! Och pomfritt som man stoppar i påse - och skakar om!El Maco, vad tänker du på?
Och - vad är det reklam för ens: taratatata - Im loving it!
Haha, jag ÄLSKAR fortfarande den jingeln, jag kan hela.Fina fräscha flickor får f-müsli till frukost…
Edit: förvånande ofräscht
Precis som du kom på så påminde du mig om en annan men jag kommer ihåg den blöjreklamen med. Är inte de allra allra flesta blöjreklamer väldigt pinsamma egentligen?Nä, det var blöjor! Om blöjan läckte blev Johan ledsen och kinkig ”och det vill ju inte jag som mamma att han ska vara”.
Edit: läste som en kratta och inser nu att du menade en annan. Sorry!
Såååå hette den ja! Tack, kunde inte för mitt liv komma på vad den hette och jag hade nog också haft hejdlöst kul åt att få reda på om en vän gjort den reklamen med.Jo, haha, är en vän till mig som gjorde den rollen. Jacky chokladpudding! Vi hade väldigt roligt åt det när det uppdagades.