reklamen till höger

Sv: reklamen till höger

NU började det fungera med att reklamen till höger "försvinner" åt höger utanför skärmen :banana:

Vill gärna ha kvar nuvarande färgerna i menyraden då jag tyvärr har flera ögon"fel" som tillsammans gjorde att jag under ett tag inte kunde läsa menyraderna då allt blev en enda oläsbar "smörja"

Är även nöjd med hastigheten

:banana: :banana: :banana:

Håller med, när inte sidan hoppar till så där. Reklamen går ut åt höger, o det är helt ok! :)

Precis när jag skrev det så hoppade hela sidan åt vänster :(

Gunnar, varför ska du alltid hålla på och röra till det så mycket? Ja, för att förbättra det, men jag märker inte direkt förbättringar så ofta.
Ja, göra det bättre för dina annonsörer som du får in pengar ifrån, men de låg ju bra som de låg, nu är allt bara som fan i helvete irriterande när det trycks ihop så mycket och att allt är tre mil åt höger och att sidan åker ut till höger så fort man trycker ner rullknappen på musen!

Ja, folk vänjer sig nog, men det här ser för jävligt ut! Ja, jag klagar mycket, det vet jag, men det kanske hjälper något hoppas jag iaf.

Största delen att utgå när man gör design är de man sänder ut till, d.v.s. Bukes användare, sen kommer dina annonsörer i andrahand.

När du ändå håller på kan du ju ta bort smirken så slipper vi den. :smirk:

*Sorbe som är på dåligt humör*

Ett litet knapplån...

Nån som kan visa en print screen på hur det ser ut just nu?

Och så vill jag passa på att berömma för de fina färgerna! De är riktigt snygga!!! :bow:

Jag lovar att titta på om jag kan fixa till det lite bättre, just nu börjar jag bli lite för trött för att inte ställa till det ordentligt om jag börjar ändra så ni får nog stå ut med detta utseende till någon gång i morgon ;)

Konstruktiva tips om annonsplacering, textbredd och annat relaterat tas tacksamt emot.

Folk som kommer med kommentarer av typen allt var bättre förr är rätt tröttsamma. Under alla tio år jag haft denna sida har jag svarat likadant, om jag låtit bli att ändra så fort någon motsatt sig en ändring hade det inte funnits någon sida idag.

Det som är lite roligt är också att det nästan alltid är så att folk tycker att det såg bäst ut förra veckan, oavsett när man frågar, så jag kanske skall låta allt vara en vecka och fråga igen. Då lär jag väl inte få ta bort några annonser i högerkanten ;)

Ha en trevlig kväll och tänk på att jag faktiskt lyssnar på nästan alla era synpunkter.

Image9-3.jpg

Observera mina scrollister! :mad:

Senast ändrad:

Gunnar, varför ska du alltid hålla på och röra till det så mycket? Ja, för att förbättra det, men jag märker inte direkt förbättringar så ofta.
Ja, göra det bättre för dina annonsörer som du får in pengar ifrån, men de låg ju bra som de låg, nu är allt bara som fan i helvete irriterande när det trycks ihop så mycket och att allt är tre mil åt höger och att sidan åker ut till höger så fort man trycker ner rullknappen på musen!

Ja, folk vänjer sig nog, men det här ser för jävligt ut! Ja, jag klagar mycket, det vet jag, men det kanske hjälper något hoppas jag iaf.

Största delen att utgå när man gör design är de man sänder ut till, d.v.s. Bukes användare, sen kommer dina annonsörer i andrahand.

När du ändå håller på kan du ju ta bort smirken så slipper vi den. :smirk:

*Sorbe som är på dåligt humör*

Håller med dig i allt (:bow: ) bortsett från 2 saker:
* Behåll Smirken
* Jag är inte på dåligt humör

:angel: ;)

*Måste bara trycka in detta*

Jag tycker du gör ett jättebra jobb med buke :bow:

Reklamen tar upp så mycket plats att menyraden till vänster ibland försvinner helt så jag måste skjuta fönstret åt sidan för att komma åt det igen. Störande :crazy:

Lägg reklamen i underkant av sidan eller överkant, inte på sidorna överhuvudtaget. Det är min åsikt.

Tack för visningen, Sorbe!

Gunnar
Går det att göra som jag frågade förut, så att trådarna fortsätter vara full längd och annonsen finns kvar uppe till höger...?
Och du, sov gott! :D

Tröttsamma? Lyssna på dem istället.

Lägg den smala där den låg, under menyn och den andra längst ner på Buke, du får ju pengar oavsett vart du sätter den!

Så där ser inte sidan ut nu.

Och tyvärr, du klagar väldigt mycket på nästan allt vilket gör att jag i princip har slutat lyssna på dig, vilket kan vara lite synd eftersom ett och annat du har att komma med säkert kan vara vettigt, men trovärdigheten minskar om man som du hela tiden i princip gnäller på allt.

Jag är ju kass på att förstå förklaringar så när ni skriver om det o det så vet jag inte om ni har samma problem som jag.

Detta är mitt problem
I VISSA trådar så försvinner den vänstra menyraden och jag måste scrolla för att få fram den. Någon inställning jag kan fixa?

Jag lovar att titta på om jag kan fixa till det lite bättre, just nu börjar jag bli lite för trött för att inte ställa till det ordentligt om jag börjar ändra så ni får nog stå ut med detta utseende till någon gång i morgon ;)

Konstruktiva tips om annonsplacering, textbredd och annat relaterat tas tacksamt emot.

Ska klura lite på ovanstående till i morgon. Just nu är funderingen om det inte går att "dela" på reklamannonserna i den stora rutan, o lägga dem bredvid varandra ovanför inläggen ändå... det som strulade med 3-reklamen bland annat. Men är det rena textannonser så funkar det ju. Sen kan man ju ha den smalare varianten av reklam i högerkanten, som inte mecklar sönder vyn på skärmen.

Som det är nu när den breda hoppar fram, så försvinner hela vänsterkanten, menyn och halva avatarerna för mig. Det är rätt drygt. Speciellt när man håller på o skriver o det har tagit en stund för den att ladda.

Folk som kommer med kommentarer av typen allt var bättre förr är rätt tröttsamma. Under alla tio år jag haft denna sida har jag svarat likadant, om jag låtit bli att ändra så fort någon motsatt sig en ändring hade det inte funnits någon sida idag.
konstruktiv kritik är bra, sura gnällinlägg är dryga. Håller med.

Det som är lite roligt är också att det nästan alltid är så att folk tycker att det såg bäst ut förra veckan, oavsett när man frågar, så jag kanske skall låta allt vara en vecka och fråga igen. Då lär jag väl inte få ta bort några annonser i högerkanten ;)
:rofl: Ja, det har du faktiskt rätt i :rofl:

Ha en trevlig kväll och tänk på att jag faktiskt lyssnar på nästan alla era synpunkter
:D När vi är snälla i alla fall :angel:
Ha en bra kväll själv, det som är kvar av den.

Jo, sidan ser precis ut sådär nu.

Ja, jag är medveten om att jag klagar mycket.

Men dåså :) :D då behöver ju inte detta disskuteras nåt mer:p:D

Detta är mitt problem
I VISSA trådar så försvinner den vänstra menyraden och jag måste scrolla för att få fram den. Någon inställning jag kan fixa?

För mig försvinner vänstersidan när jag går in i en tråd, den är även så när jag svarar med snabbsvar. Måste då scrolla i sidled för att komma åt menyn. När jag däremot är ute i forumlistan så har jag menyn på vänster o reklamen är utskjuten i högersidan så halva inte syns, däremot kan man scrolla fram den om man nu vill. Likadant ser det ut när jag klickar på "svara på detta" och därmed får upp en ny svars-sida. (inte använder snabbsvara)

Nu stämmer bilden, den som låg där när jag skrev mitt förra inlägg stämde inte.

Vi börjar om då!

Va kul och trevligt att du gör förändringar Gunnar, men denna förändring med att flytta annonserna till höger gillar jag inte riktigt. Tycker det stör forumet lite med att den puttar allt och det blir så trångt.
Jag har även upplösningen ett snäpp högre än vad de flesta användarna har och Buke pressas riktigt mycket till höger, min scroller får lite fnatt och slänger sig ut till höger.

Färgerna är mycket fina, påminner lite om gräddkola typ så det är väl kanske bara trevligt? Hihi.

Det är väldigt bra att du orkar med jobbiga användare på Buke som klagar [ jaja, host host ] men sånna kan vara bra att lyssna på ibland också, men inte alltid.

Natti!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nångång i januari/februari 2023 så blev det väldigt blött i markerna där jag bor och översvämningar lite här och var. Jag läste...
Svar
5
· Visningar
369
Senast: Lingon
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 946
Senast: Gunnar
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
870
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XV