H

hoppimoj

reklamen på brinkster och geocities, visst finns det script för att få bort den?
är jättetacksam för er hjälp! :bump:
 
Ingen aning men jag har en brandvägg som tar bort all reklam åt mig, Nortorn internet security 2004
 
du menar ett script som du sätter in på sidan eller hur..?
sådant har jag lettat efter oxå. men jag kom inte ens ihåg om jag hittade det eller ej.
 
Det finns förmodligen en uppsjö av script som tar bort popup-reklam och andra störningsmoment.

Men jag rekommenderar inte att använda dessa! Om du har slutit ett avtal med brinkster/geocities/whatever står det med stor sannolikhet i avtalet att reklamen ska finnas där. Det är en förutsättning för att sådana där gratissidor ska finnas.
 
har du din hemsida på ett sånt ställe så måste du förmodligen ha reklamen där.
www.freewebs.com slipper du reklamen på, gratis och reklamfritt. dock kan du bra ha 50 "saker" där. alltså t.ex. 20 sidor och 30 bilder.
 
aaaaa, just det. det borde jag ha tänkt på.. hmm.. jag vet en tjej som blev utsparkad typ en gång å avstängd för att hon tog bort det.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
457
Senast: KesoNeso
·
Samhälle Ponera att en person försvinner i området där du bor. Kan du tänka dig att hjälpa till att söka efter personen ? Jag tänker organiserade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 501
Senast: co-SMAD4
·
IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
392
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
0
· Visningar
342
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp