Reining på TV ikväll!!!

Huntress

Trådstartare
Enligt reining.se så sänds det idag reining på TV, ifrån Linköping Horse Show.

Citat ifrån reining.se

"Linköping Horse Show kommer att TV-sändas i bla Sportexpressen och SVT. Bobo Sander har av tävlingsledningen utsetts till expertkommentator för reiningen, som kommer att sändas direkt på lördagkvällen den 24 september med repris söndag förmiddag.
I sändningsblocket med Reining visas de sex bästa ritterna från fredagens final i NRHA Open. Därefter direktsänds lördagens CRI-reiningen.Det blir därmed första gången en reiningtävling visas på TV i Sverige.

Sändningstider enligt följande:
Lördag 24/9 kl 21.30 - 24.00 Internationell hoppning, Reining
Söndag 25/9 kl 10.55-13.55 Repris från gårdagens sändningar
Söndag 25/9 kl 14.00-17.30 Internatioenll speedhoppning, Linköping Grand Prix
Måndag 26/9kl 18.00-24.00 Alla sändningarna i repris"

Så, skynda er till era tv-apparater! ;) :D

Sv: Reining på TV ikväll!!!

Jag visste att Sportexpressen skulle visa, men har inte tidigare sett eller hört att SVT skulle göra detta. Hittar inget i SVT's tablå för den delen heller.

Hur man får in Sportexpressen läser man här; http://www.svensktriathlon.org/notiser/ar2004/sportexpressen.html
Jag som då bor i ett hyreshus med kabelnät och ComHem-bredband får inte in det, eftersom jag än så länge inte behöver skaffa digital TV... :mad:

(Däremot får vi in SVT24, vilket ju kan vara kul att heja över...en gång...)

Åh! Är det sant! :banana: Verkar dock inte vara ngt på tv nu :confused:har bara "vanliga" kanaler. Är det i ettan o tvåan det ska vara?

Jag har bosatt mig framför tv:n nu (tack och lov att man har sportexpress). problemet är att det kommer kännas eftersom jag inte kommer kunna gå härifrån förrän 17.30 ikväll och satt mig här när det började.. inte bra

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka