Reining bettlöst *film*

Sv: Reining bettlöst *film*

Det gjorde du rätt i....
Filmen är bara såååå kanon...:bow: :love:

Jag såg det förut men lagt in igen tråd. Denna gång gör jag det.

Det var kul att titta på och det gav mig "goose bumps" (vet ej svenska ord för det, "rusa" kanske????

Det är ett mål av min att har lika bra kontakt med min häst. Och det visar att man behöver ingen bett eller hjälp medel för att hästen kan göra samma saker som de andra.

Yeahh för Lisa (tro hon hetter så)!!!!!

Jag älskar den filmen!
Tack för att du la ut den igen. :bow:

Kan det va gåshud du menar?:idea:
När man får såna rysningar o håret reser sig på hela kroppen:D

WOW! så coooolt!:) vilket samspel mellan häst o ryttare

WOW! så coooolt!:) vilket samspel mellan häst o ryttare

Såååå unerbart! Får rysningar i hela kroppen! Vilken känsla!! :love: Nu ska jag då ut & träna min häst! ;) På en gång...alltså tjitt...kan inte beskriva hur de riktigt känns nu, vilket underbart filmklipp! Hur häftigt som helst! hihi..

Jotack jag vet, men PNH lär mig inte sätta hästen rätt för snygga stopp....:smirk:

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag har jag pratat med läkaren som jag oroade mig för typ hela helgen. Alltså inte för själva läkaren men att dom bestämmer saker då...
Svar
0
· Visningar
852
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter Oro i Ugglebo Den lilla byn Ugglebo breder idylliskt ut sig i ängsmark med sina timrade småhus, hagar omgivna av gärdesgårdar hyser...
22 23 24
Svar
471
· Visningar
16 215
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 221
Senast: Yrsel
·
Kropp & Själ Jag är less på att känna mig beroende av sociala medier, och på att titta på mobilen när jag egentligen inte vill, som när min son (9...
2
Svar
22
· Visningar
2 428
Senast: Luktpion
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar