Reining beginner.

attempt

Trådstartare
Jag ska ev. vara med i en reining beginner klass, är det mönster 11 och uppåt som kan komma på tävlingen då?

Sv: Reining beginner.

Ja det kommer inga mönster med fler än 2 varv spinn så det blir väl från 11 och uppåt om jag inte är helt ute o cyklar:crazy: Sen kan du göra enkla byten, dvs sakta av till skritt o byta. Var ngn som skrev i en annan tråd att beginnerklasserna i princip är till för dom som aldrig suttit i en westernsadel, om detta nu stämmer så borde det väl vara en lätt match för dig och pållan!

Sv: Reining beginner.

Då tar jag och anmäler mig till den klassen när jag kommer fram. Vet du i vilken ordning klasserna är? Pleasure WT som jag ska vara med i är ju klass 9, när är reiningen?

Liknande trådar

Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
1 050
Senast: shebeen
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Svenska Ridsportförbundet fortsätter att driva på gällande att kandar ska bli frivilligt på alla tävlingar, inte bara i Sverige. Från...
Svar
0
· Visningar
67
Senast: Gunnar
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 027
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
510
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka