iNHALE
Trådstartare
Nu till hösten skulle jag behöva en bättre regntålig ridjacka som inte är så bylsig. Min vanliga regntåliga stalljacka är en hundförarjacka med stora bylsiga fickor runt om som förvisso är praktiska på många sätt men som mest bara är i vägen just när man rider. Jag har kikat lite på Uhip Regular Sport, gillar deras långa ärmar som kan vikas ned över händerna. Ett vanligt problem för mig som är lång med långa armar är att många jackor är på tok för korta i ärmarna, speciellt om jag ska ha rätt storlek utifrån mina övriga mått.
Den ska användas höst och vår när temperaturen kryper ned lite lätt och det är lite småblött, kör med underställ och sen lager på lager så den bör inte vara allt för fodrad. Tänkte komplettera med ett par rain legs så den behöver inte vara lång.
Vad har ni för tips? Någon som har Uhips Regular sport och kan lämna en recension?
Den ska användas höst och vår när temperaturen kryper ned lite lätt och det är lite småblött, kör med underställ och sen lager på lager så den bör inte vara allt för fodrad. Tänkte komplettera med ett par rain legs så den behöver inte vara lång.
Vad har ni för tips? Någon som har Uhips Regular sport och kan lämna en recension?