Regntäcke till shettis?

bettysmatte

Trådstartare
Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag misstänker att det var felmärkt som 85 cm för rygglängden är ca 96 cm. Idag var jag på Börjes och kollade på nya Himalaya-täcken och inser att rygglängden stämmer med storlek 95 cm, men problemet är att hela täcket då blir alldeles för stort på alla andra ställen. Och de nya som är märkta storlek 85 är mycket riktigt ca 85 cm långa, och då blir de ju för korta på det hållet... 🤪 Finns det någon webshop som anger fler mått än bara rygglängden????
 

Liknande trådar

Utrustning Min ponny har växt ur sina täcken, det fattas ca 10-15 cm på rumpan på flera av dem. Tänkte kolla efter ffa nytt regntäcke på mässan men...
Svar
18
· Visningar
2 736
Senast: Harbor
·
Utrustning Jag har en fråga om täcken.... Jag har en oklippt åring, där han stod förut var det inga problem med att han var ute utan täcke, då det...
Svar
1
· Visningar
802
Senast: bigganl
·
I
Körning Vilken storlek har ni? Och vad är storleken på era små pållar? Jag ska köpa en till min shettis som är ca 95 cm hög, en ganska smäcker...
Svar
9
· Visningar
2 174
Senast: izza
·
Utrustning Är det någon som vet ett regntäcke som skulle passa till en nordsvensk med kraftig hals? Tor har ca 190 cm omkrets på sin hals nere...
Svar
9
· Visningar
1 880
Senast: Elinah_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp