Regn-/Flugtäcke Nevada

Sv: Regn-/Flugtäcke Nevada

De är rymliga i storlekarna framförallt i bogen resten av täcket är nog ganska normalt, passar som handen i handsken på min hingst som ofta har problem med att han sväljer för mkt i bogen och får i många täcken gå upp en storlek för att det inte skall bli för trångt där. Dessa sitter som sagt perfekt i rätt storlek. Halsen är väldigt rymlig tom till honom och det har nog aldrig inträffat förr.
Ett kanontäcke när man har häst man vill ha täckad och vädret bråkar som det gjorde förra sommaren med regn och sol omväxlat nästan varenda dag. Hade flyt och fick tag på ytterligare tre till på rean på hösten tvekade inte en sekund när jag såg dem varit supernöjd med det jag använt mest synd att där inte var fler på rean så att alla kunde fått vars ett till bra pris.

Liknande trådar

Utrustning Ska beställa ett EquoIQ stalltäcke, hur är storleken på dem? Har hört att de är stora? Min häst har 140 på Amigo stalltäcken och 145...
Svar
1
· Visningar
217
Senast: EZMK
·
Utrustning Jag har aldrig lyckats hitta ett flugtäcke till shettisen och undrar om det öht finns något som kan fungera? Hon är grov och har en grov...
Svar
19
· Visningar
670
Senast: Mia_R
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
862
Senast: Lisen82
·
Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
416
Senast: Elektron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka