L

Lamicell

hur lyder reglerna? när får man börja tävla regionalt???:confused:
tack så mkt för alla svar ni ger:love:

Sv: Reglerna?

Reglerna? det finns massor med regler, men skillnaden mot tex lokal är väl mest Licensen och att man blir utesluten efter andra olydnaden...

okeej så vem som helst kan bara börja hoppa på regional nivå? eller måste man bli placerad i nåt? eller hur e de? (för häst)

du får börja hoppa regional när du vill på både häst och ponny, bara du har häst/ponnylicens och junior(upp till 18) eller senior(över arton) licens till dig själv. det är bara om du ska tävla MSV på ponny eller MSV(130) på häst som du måste kvala om du är 18 eller yngre.;)

så om man tänker hoppa msv(130) (häst) vad ska man kvala in då? kan man bli placerad då eller hur funkar det??

så om man tänker hoppa msv(130) (häst) vad ska man kvala in då? kan man bli placerad då eller hur funkar det??

Vet inte hur det funkar på stor häst, men för att kvala till Msv måste man på ponny ha minst 10 poäng från La, eller 2 st felfria runder i La klasser. :)

Liknande trådar

Tävling Får jag som 15-åring tävla en B-ponny i en LE avdelning b? Gäller det samma regler i klasser som är bedömning A (clear round)...
Svar
3
· Visningar
842
Senast: Fiorano
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
941
Senast: Ketrawzc
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
604
Senast: Mli
·
Hoppning Ja, som rubriken lyder. Jag kanske har missat en viktig poäng med detta eftersom jag själv aldrig tävlat i hoppning annat än på...
Svar
11
· Visningar
1 609
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka