Regler för avanmälan

Puppan

Trådstartare
Enligt TR så kan man avanmäla sig fram till 5 dagar före tävlingen, men gäller det om arrangören skrivit något annat på proppen?
Vår häst har blivit sjuk och det är egentligen 6 dagar kvar till tävlingen, men på proppen står det att man bara kan avanmäla fram till sista anmälningsdag och det var ju några veckor sedan...
Vad gäller?

Sv: Regler för avanmälan

Om jag skulle vara du skulle jag ringa till arrangören och fråga. Annars skulle jag stryka mig.

Det som står i proppen gäller före det som står i TR (förutom säkerhetsaspekter).
Även om det är konstigt att förbundet godkänt ett sånt pass stor avsteg från TR.

Om hästen är sjuk kan du kanske få ett veterinärintyg? Då slipper du betala ev avgifter i alla fall.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
982
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 272
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 888
Senast: lilsan
·
R
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
892
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka