Regestrering av korsning...

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare gotland 86
  • Startdatum Startdatum
G

gotland 86

Hejsan! Sitter här och funderar, jag har betäckt mitt lilla travarsto på 10 år med en Irish Cob hingst nu i juli och var och dräktighetskollade henne i onsdags och då visade det att hon var dräktig, men för att komma till min fråga...

hur reggar jag ett korsningsföl med dessa raser och vad kostar det ungefär, hur fixar jag passet till fölet ?

Hoppas att det blir ett sto så jag kan avla på henne senare, får väl gå ut och prova att pendla:p

Sv: Regestrering av korsning...

Mitt korsningssto reggade jag i SH. Kolla på deras hemsida. Där finns massor av information.

Jag har själv en korsning travare/irish cob som är reggad hos Irish Cob föreningen.
Jag tror nog du hittar all info du behöver på deras hemsida som amkm har lagt ut länk till.

Jag har själv en korsning travare/irish cob som är reggad hos Irish Cob föreningen.
Jag tror nog du hittar all info du behöver på deras hemsida som amkm har lagt ut länk till.

okej, tack så mycket...gud vad roligt första som får kontakt med som ahr denna korsningen, hru rä din, vem är din efter? Vill veta ALLT:D

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 981
Avel Hej! Har ett vbl sto som inte fungerade på travet eftersom hon är för nervig, aldrig startad. Fungerade dock ok att rida men tyvärr...
Svar
14
· Visningar
1 471
Senast: Lingon
·
Ekonomi & Juridik Jag har köpt ett sto som var dräktigt i ca 8:e månaden för 50 000 och kontrakt är skrivet där det står att hon är dräktig med en viss...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 042
Senast: Similitude
·
Avel Jag behöver lite input från avelsfolk, någon som inte är så färgad av individen som jag är... Men först lite bakgrundsinformation. Jag...
Svar
15
· Visningar
2 269
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hjälp!
  • Valp 2025