Regelboken

M

Moej

Vad står det i regelboken, är det tävlingsregler och så eller är det någonting annat också? Är det värt att köpa den ?

Sv: Regelboken

Om du ska ut och tävla tycker jag absolut du ska köpa den! Det står allt från tävlingsregler till vad domaren tittar på, och om du vet vad dom tittar på vet du också vad du ska träna på. :)

Absolut ska du ha den om du ska tävla! Ger en bra idé om vad du ska sikta på i ridningen redan på träningen. Jag vill gärna hålla mig till aktuella regler så jag brukar försöka köpa en varje år;)...den är ju inte dyr...

Jag skulle också verkligen rekommendera att du köper regelboken! Det finns en hel del nyttigt i den, både för dom som funderar på att tävla och dom som redan tävlar! :)

Liknande trådar

Dressyr Har sett 2 reaksjoner på youtube om FEI's nye regelbok for 2023 som har fjernet alle punkter om hvordan hestens hode skal være under...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
6 747
Senast: hastflicka
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Kläder & Bli fin Jag har i många år använt mineralsmink men börjar tröttna på att det är så meckigt att ta med sig, jag tränar ofta på lunchen så skulle...
Svar
9
· Visningar
727
Senast: 95johsv
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 596
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka