Reflexväst i kombination med sele

Tuggben

Trådstartare
Är det någon som har tips på en bra reflexväst för hund, som inte förutsätter att hunden går i halsband?

Alla västar jag hittat bygger nämligen på den principen. Eftersom jag använder juliusselar för mina båda hundar så täcker dessa selar allt som oftast reflexytan på västen, vilket gör den meningslös.

Tips mottages tacksamt!

Är det någon som har tips på en bra reflexväst för hund, som inte förutsätter att hunden går i halsband?

Alla västar jag hittat bygger nämligen på den principen. Eftersom jag använder juliusselar för mina båda hundar så täcker dessa selar allt som oftast reflexytan på västen, vilket gör den meningslös.

Tips mottages tacksamt!
Jag har tunna reflextäcken Från Börjes på Humla, och de syns ju bra även under delen. Har du tittat där? :)

Tack för tips, ska genast kolla in :D
Hittar inte på deras hemsida, men här är en bild där hon har det på sig :)
5189998B-31CE-4BCC-98C1-C08CC3671742.webp

FBC0A8B8-4A6C-4E81-9291-E90C6D6199CE.jpeg

Det kanske inte framgår helt och hållet med tanke på vinkeln som bilden är tagen, men med ett sånt här heltäckande täcke borde det lysa upp rätt bra även om selen sitter ovanpå.

Jag har ett reflextäcke från Feel active som har en dragkedja i ryggen som man kan öppna för att koppla i selen om man har den under täcket.

Jag har en reflexväst från nonstop som är helt i reflex, funkar fint under en sele också kan jag tänka mig. :)

Liknande trådar

Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
661
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 165
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 774
Senast: Lillefrun
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 981
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka