Reflextäcke till promenad

Bri

Trådstartare
Jag letar efter ett "helt" reflextäcke att använda när man promenerar med hästen. Någon som vet var det går att få tag i?

Finns vanliga utetäcken med reflexstripes på sidorna, vet dock inte vilket märke. Vi har ett reflextäcke från Horze som heter bZeen! Täcker hela hästen och har hål för sadeln. Perfekt för både ridning i mörker och promenader! Regnar det läger vi bara ett ofodrat täcke under! Då fyller samma täcke 2 funktioner :)

• Gilla
Reactions: Bri
Jag har detta från Globus.
13051508_10153712261073068_4715779078466843994_n.jpg

• Gilla
Jag skaffade ett reflexkörtäcke att ha på handhästen. Fäster det i reflexbröstan och en täckesgjord.

• Gilla

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
182
Senast: Kristall10
·
Övr. Hund Jag har ett varselgult tunt täcke med reflexer på. Det tråkiga är att nuvarande hund är några kg mindre än den förra så han kan inte med...
Svar
17
· Visningar
830
Senast: movi
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
599
Senast: morgaine
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela...
Svar
19
· Visningar
1 035
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp