Reflex täcke

Sv: Reflex täcke

Jag köpte mitt på ullared. Kostade max 50 kr.
Har man stor hund som jag funkar det inte så bra. Jag tog large till min och den räcker precis över skuldrorna:rofl:
Men om du har en mindre hund är den säkert jättebra.

Något du också kan göra om du vill ha reflex till din hund och som jag har gjort, är att köpa en spårsele med reflexer på. Då får du i och försig punga ut med en 120 kr men sen kan du ju använda den till mycket.:idea:
 
Sv: Reflex täcke

Finns det någrasidor på nätet som säljer reflextäcken?
Det blir lite långt att köra till Ullared, har ca 25 mil enkel resa:crazy:
Vill inte ha sele dels för det sliter på pälsen och dels för ett täcke är större så det syns lättare. Jag ar en långhårig hund, en chinese crested powder puff:love:
 
Sv: Reflex täcke

kolla börjes. Dom har billiga reflextäcken i olika storlekar!
 
Sv: Reflex täcke

Clas Ohlsson har löjligt billiga refllextäcken
 
Sv: Reflex täcke

Jag köpte förra veckan en reflexväst till min Bichon Havanais på Clas Ohlsson storlek small, 29:- :) :)
 
Sv: Reflex täcke

Jag har visserligen en väst men tycker den funkar bra.

Köpte den för 14kr på Överskottsbolaget och den fanns i större storlekar.

2538070.jpg
 
Sv: Reflex täcke

Jag köpte en likadan på Överskottsbolaget, fast jag tror att jag betalade 19:- för min...utanför Karlstad. Den är hur bra som helst. Först fattade jag inte hur den skulle sitta på dock, för den ser likadan ut åt alla håll. :)
 
Sv: Reflex täcke

Ett tips annars: Ta ett vanligt täcke och ny på egna reflexer, de bäst är ju dem som är hårda, vita, formade som tex snöflinga.

Men kan använda limpistol, och limma på karborre på baksidan, sen samma på täcket, så är det bara att ta av när det är tvättdags :)

Lycka till!
 
Sv: Reflex täcke

på överskottsbolaget finns det bara oftast bara i mindre storlekar tyvärr.... jag sydde en egen reflex sele..
 
Sv: Reflex täcke

kolla på börjes hemsida under bädd,pläd,täcke.
där finns reflexöverdrag för 24.95.
kan rekomendera detta. har själv några stycken och dom e kanon.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Har en Mim Allsafe hemma i L men den är lite för stor för mina hundar. Tänkte att en M blir perfekt då men döm av min förvåning när den...
Svar
0
· Visningar
240
Senast: Viva
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 672
Senast: Tantan
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Min ena gamla hund är mer eller mindre döv och eftersom han inte kan vara lös längre när han vimsar iväg får han ha rullkoppel. Köpte...
Svar
6
· Visningar
1 115
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp