Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag var jag med på ridlektionen. Jag hade fått tinkern.

Det gick inte åt helvete i alla fall, utan det fanns lite ljusglimtar här och där. Galoppfattningarna fungerade också, så förmågan att göra dessa har tydligen återkommit idag.

Nu är det två gånger kvar. Sen rider jag bara fröken frieser. Jag skulle ju verkligen behöva skaffa en annan bil med dragkrok så jag kan åka iväg och träna med henne. Det vore bra att ha den där dragkroken också med tanke på att jag nog vill kunna dra husvagn i sommar.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 434
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 764
Senast: kma
·
  • Artikel
Dagbok Den bättre känslan inombords som jag började känna i början av mars har hållt i sig. Det känns som att det har ljusnat - både om dagarna...
Svar
1
· Visningar
930
Senast: _Taggis_
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
12 921
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp