real feel show

H

hallonsylt

Hej!! Är det någon som vet något om the real feel show 16-17/8 som
står på Bökebergs hemsida.
Den står nämligen inte med på varken srha:s eller Sqha:s hemsida i kalendern.
Om någon vet något så skriv gärna!!

Sv: real feel show

Ska inte svära på detta men har för mig att denna tävling är ett samarbete och att wris är inblandade! Kolla hemsidan (wris.nu).

The Real Feel Show står inte med på SRHAs eller SQHAs sida för att den inte erbjuder några NRHA/SRHA eller AQHA klasser utan är en ren Paint show med precis som Cowboy säger WRIS Cray Fish som erbjuder all breed klasser.
Däremot borde den står på www.wris.nu eller på Paintföreningesn hemsida.

Monke

Hej

Jag var på den tävlingen förra året å jag måste säga att det var den mysigaste tävling på länge som jag varit på :rofl:

Ok, tack så mycket för informationen.
Sitter och försöker planera in vilka tävlingar som ska prioriteras,men då blir det inte den då jag inte rider paint.
Mvh

Halloj Hallonsylt !

Det var en hel all breeds show samtidigt och där var ganska många quartrar i de klasserna! Om det nu är en quarter du har, utgår från det:)
Jag har ingen häst iår att tävla, men jag ska ta mig till tävlingen och anmäla mig till festen på kvällen, OM det blir en fest iår, hoppas det:) för förra året så hade vi kanonkul på kvällen :rofl::rofl::rofl:

Som sagt länge sedan en sån trevlig tävling....

...senast var nog för 7-8 års innan western blivit vad det är idag med all prestige och poängjakt :smirk:

Att tävla, ha kul och umgås med sina hästar och alla trevliga människor:bow::bow:

Halloj Hallonsylt !

Det var en hel all breeds show samtidigt och där var ganska många quartrar i de klasserna! Om det nu är en quarter du har, utgår från det:)
Jag har ingen häst iår att tävla, men jag ska ta mig till tävlingen och anmäla mig till festen på kvällen, OM det blir en fest iår, hoppas det:) för förra året så hade vi kanonkul på kvällen :rofl::rofl::rofl:

Som sagt länge sedan en sån trevlig tävling....

...senast var nog för 7-8 års innan western blivit vad det är idag med all prestige och poängjakt :smirk:

Att tävla, ha kul och umgås med sina hästar och alla trevliga människor:bow::bow:

Ok,jag avvaktar proppen och hoppas att det finns en del bra allbreedsklasser. Som du säger,att ha kul och umgås med trevliga hästar och människor är ju det viktigaste!!

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 604
Senast: bollen__
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 136
Senast: Barbabelle
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
37 429
Senast: Habina
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 542
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka