Reaktion på Switch - hur yttrar det sig?

Sv: Reaktion på Switch - hur yttrar det sig?

*kl*
Jag såg ingen reaktion på hästen igår när jag var ute och då hade det gått ca 24 h. Får kolla lite till idag och har hon inga utslag el dyl då så får jag anta att det gick vägen :)

kl

jag klämmer in en liten switch fråga här.

är det nån som fått switch på sig? är det farligt för människor att få på sig det?

En av mina småttingar tappade manen, jag har tvättat hela henne ett par ggr efter det men har sprayat lite med Ultra Shield men mindre än på de andra två.

på mig så kliar det när jag fått på mig det.. men om jag sköljer med vatten direkt så går det bra..

Mitt halvblod tappade man...

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 066
Senast: Roheryn
·
Hästvård Hej! Min häst har fått en stickskada rakt genom kinden, hål igenom. De försökta laga på lokala veterinärkliniken för 5 d sen. Fick ta...
Svar
2
· Visningar
448
Senast: MiniLi
·
Träning Jag behöver lite tips och inspiration. Min häst är 8 år och går stadigt i förvänd, har en bra grund galopp men är inte så reaktiv. Han...
Svar
17
· Visningar
2 322
Senast: JohannaB
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 754
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar