M
Miloo2
Har gett mitt halvblodssto lite extra protein för önskad viktuppgång..Hon har gått upp i hull men när hovslagaren var ut i dag så upptäckte hon en förändring i hoven hos henne! En ganska mörk rand, under hoven(sulan).Hon frågade om hon haft fång någongång tidigare i sitt liv.Jag vet ju inte det eftersom jag bara har haft henne i ca 6 mån...Hon var lite varm på den hoven oxå(det är bara en hov som det gäller)Hon har INGA övriga symtom som en typisk fång häst får..som feber,svettningar mm..Hon är pigg o glad o rör sej lätt o fint...
Hovslagaren trodde inte att det var något att oroa sej för,utan hon trodde att det var en reaktion på PROTEINET..
Jag blev så klart jätte orolig,minskade ner på kraftfodret direkt o tog bort Proteinet...
Vad tror ni,behöver jag sova oroligt i natt eller tror ni att det ger sej nu när jag tagit bort proteinet!?
mvh miloo2
Hovslagaren trodde inte att det var något att oroa sej för,utan hon trodde att det var en reaktion på PROTEINET..
Jag blev så klart jätte orolig,minskade ner på kraftfodret direkt o tog bort Proteinet...
Vad tror ni,behöver jag sova oroligt i natt eller tror ni att det ger sej nu när jag tagit bort proteinet!?
mvh miloo2