Reagerar när man petar på benet????

Gilette

Trådstartare
När jag t ex tar liniment på hästens ben så reagerar hon med att lyfta undan vänster fram när jag tar liniment där. Hon verkar oxå ovillig att böja samma ben när man kratsar hovarna, och ibland reagerar hon när man petar på benet oxå. Vissa dagar reagerar hon inte alls. hon är inte halt och visar inga tecken på smärta i ridningen...vad kan det bero på??

Sv: Reagerar när man petar på benet????

Hästarn kan ju ha känsliga dagar också :) Är linimentet kallt kanske h*n reagerar på detta? Stel?

Sv: Reagerar när man petar på benet????

ja de förstås, men de har varit så till och från ett bra tag nu.
ja de e kallt liniment men den reagerar ju inte på dom andra benen:S

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 849
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 499
Hästvård Förlåt för novell. Jag brukar inte rådfråga om sånt här över nätet men jag har stora problem med min ponny och vet inte längre villa...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
13 670
Hästvård Jag skulle gärna vilja höra lite förslag och gisssningar på vad som kan vara fel på min häst. Har bokat kliniktid, men först om en...
Svar
5
· Visningar
2 569
Senast: bellala
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama