JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Reagerar hästar olika på kvinnor och män?
Moderator
Hästnyheter
När hästen dog valde ägaren att gräva ner hästen i dess hage. Men den hemska lukten fick folk att reagera och larmade polisen. ...
Hästnyheter
När kvinnan kom ut till sina hästar upptäckte hon stora mängder blod på marken. Det visade sig sedan att någon knivskurit ett av djuren...
Hästnyheter
Suvi Räsänen är ridlärare och driver en liten ridskola i Vallentuna. En dag skrev hon på Facebook om skillnaden mellan manliga och...
Hästnyheter
En kvinna i Enköping sålde en annan kvinnas häst. Nu har hon åtalats för bedrägeri mot köparen och förskingring mot hästägaren. ...
FÅRtråden
Lantbruksdjur Nu väger han cirkus 11kg och är som sagt den raraste av lamm. Men jag fattar, det är inte bra att spara bagg-flasklamm.
Som kastrat kan...
Ajda
Idag kl 16:08
Svar: 1 104
Visningar: 222 368
Djur
Bråkande hundar
Övr. Hund Jag hade separerat när jag inte kan vara med. Har en extrahund ibland och där har gnabb uppstått när de är själva, alltså får de inte...
Tantan
Idag kl 15:32
Svar: 16
Visningar: 383
Hund
Senast tagna bilden XVI
Svar: 534
Visningar: 32 305
Hund