Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Dom där råttorna är alla schnauzers favorit tror jag! Mina älskar sin råtta och jag skickade med alla valpar varsinn och även de tycker otroligt mycket om dem. Det bästa är ju att ta tag i svansen och skaka den så den dör riktigt ordentligt
Jodå, Izor visste precis vad han skulle göra när han fick råttan - den skulle dööö!
Men den har inte gjort det än, trots Izors tappra försök med att slänga och dänga ihjäl den.
Råttan är en av få leksaker Izor har med sig när vi åker bort någonstans.
Ja, de är ju skickliga råttjägare. Det mest skickliga är väl att din vovve har någon som bär hem döingen.
Izor brukar jaga möss eller om det är sorkar när vi är på promenad, han hör dem i det höga gräset och vips ser man bara en rumpa och ett par bakben sticka upp medan resten av hunden snusar runt där nere i gräset.
Vovven har inte fångat någon levande än, men han vet säkert hur man ska göra i så fall. Han har ju perfekt grepp över ryggraden på sin Råtta om inte annat.
Min DS har inte riktigt fattat detta
Min hundvakt har råttor i bur, sist fick en råtta (väldigt hundvan) vara lös en stund med min hund och min lilla tyckte det var jättekul! Dom hade träffats flera gånger med buren mellan men min bryr sig inte så mycket. Hon försökte busa med råttan och bjöd till lek hela tiden. Råttan ignorerade henne totalt.
Visst är han (både duktig och gullig).
När Izor letar fram Råttan, eller sin rosa plyschgris, då vill han leka. Men hans dumma familj (dvs vi) vill inte just nu då han är under utredning (ska magnetröntgas på torsdag, förhoppningsvis inget allvarligt).
Förklara för en råttfångare att han måste ta det lagom lugnt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.