Rätt att utfärda licens?

Flying_Fox

Trådstartare
För att en klubb ska ha rätt att utfärda tävlingslicenser krävs att klubben årligen anordnar en tävling från minst inbjudningsnivå och uppåt. Vad händer om klubben på grund av för få anmälningar ställer in sin tävling? Mister klubben rätten att utfärda licenser året därpå då, eller "räknas" tävlingen änd¨å? Någon som vet?

Sv: Rätt att utfärda licens?

Är med i en liten klubb och har några gånger samarrangerat tävling med annan klubb och då måste det stå i domarrapporten att vår klubb är med som arrangör. Annars mister vi möjligheten till att ställa ut licensen du skriver om. Hade en sån tävling blivit inställd hade ju heller ingen domarrapport skrivits och då har vi ju heller inte arrangerat någon tävling,

Maila eller ring kansliet i ditt distrikt, de har säkerligen rätt svar!:)

Liknande trådar

Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 550
Senast: Cambrie
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 639
Senast: Enya
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 928
Senast: Jeps
·
Hoppning Hej och hå, hur ska detta gå. Som rubriken lyder; den här dressyrryttaren ska börja hopptävla igen! Min B2 (Barcino QRE) har jag/vi...
Svar
4
· Visningar
1 832
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama