Jag är förkyld men så rastlös. Igår sov jag hela förmiddagen, men sen var jag ute och fixade i trädgården. Dagen blev väldigt randig med fix, vila, fix, vila. Lär väl bli samma idag. Vet bara inte vad jag ska orka göra. Men tills jag kommit på det så ligger jag på soffan. Kanske planterar jag om några chili. Kanske tar jag några spadtag i landet. Och kanske orkar jag fylla på "svarta lådan" med jord. Har ju säckar med gammal jord som står och som kan återanvändas. Kanske orkar jag rensa min entrerabatt. Får se vad det blir.

Det är typ fyra timmar kvar innan det är läggdags. Vet inte hur jag ska fördriva tiden till dess. Lusten att vara ute försvann då solen gick i moln.

Jag har i alla fall städat lite utanför entren idag. Jag fick bort jordsäckarna. Resten får jag ta en annan dag.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
752
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är så orimligt trött hela tiden, sover mycket och har svårt att komma upp på morgonen. Vad beror det på? Är det mentalt eller är det...
2
Svar
24
· Visningar
2 978
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit en soffpotatis. Jag bara sitter och sitter. Eller så ligger jag i soffan. Jag sover ofta runt 11 timmar per dygn. En pigg...
Svar
5
· Visningar
715
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Fem och en halv veckas semester. Jag har ingen aning om när jag hade så lång semester sist, eller om jag ens har haft det någon gång...
Svar
0
· Visningar
399
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix