Raspa tänder

L

leva11

Hej funderar på hur mkt ni har fått betala för att raspa tänderna på era hästar,när vetrinären kommer ut till en,Jag ska beställa tid men funderar lite på vad det kan kosta fast det karnse inte vill veta:D

Sv: Raspa tänder

jag betalade runt 300kr, men då var veterinären ändå där i annat ärende. det som är läskigt är att dom inte har vidare utbildning på tänder så de gäller att lita på sin veterinär

Sv: Raspa tänder

jag betalade runt 300kr, men då var veterinären ändå där i annat ärende. det som är läskigt är att dom inte har vidare utbildning på tänder så de gäller att lita på sin veterinär

Jag har pratat med han för en månad sedan och han sa att han kunde göra det,Måste man ge lugnande?
Han sa att det skulle han kunna göra bara han är snäll så?
Hur brukar hästar regera på när dem spänner upp munen får dem lätt panik eller ?

Liknande trådar

Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
927
Senast: Fiorano
·
Hästvård Hej, om ni har sett mitt tidigare inlägg så har min häst Kissing spine. Vi har sedan februari behandlat ryggen två gånger och rehabat...
2
Svar
20
· Visningar
1 978
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Hej! Min häst har fått en stickskada rakt genom kinden, hål igenom. De försökta laga på lokala veterinärkliniken för 5 d sen. Fick ta...
Svar
2
· Visningar
448
Senast: MiniLi
·
Foder & Strö Har för första gången en häst där man måste vara lite betänksam kring i vilken form man ger foder. Hon har en djup tandficka och...
Svar
14
· Visningar
616
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka