Rasklubb för sphynx?

Smurfoff

Trådstartare
Har sökt överallt men hittar ingen rasklubb för sphynx? Var hittar man annonser osv, förutom blocket osv?

Finns knappt något utbud! Letar efter kattunge att bli fodervärd på eller omplacering

Sv: Rasklubb för sphynx?

Det finns listor på facebook där fodervärd/omplacering annonseras. Även på generella kattsidor brukar sådant ha en plats, och annars får man leta bland kattklubbarnas uppfödarlistor eller på utställning.

Sv: Rasklubb för sphynx?

Jag tror att det har funnits en rasklubb för nakenkatter, Bara Katter men det är möjligt att den klubben har försvunnit.

Annonser hittar du nog lättast via Blocket eller Facebook.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
456
Senast: KeeNine
·
Övr. Katt Fick lite inspiration från hund och tänkte skapa en liknande tråd på katt. Här diskuteras allt som har med oseriös avel och konstiga...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 707
Senast: Puffindog
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
792
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 585
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kall lägenhet
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Skötsel av utedass