Rapporterade resp borttagna inlägg

the_connemara

Trådstartare
Hej!

Jag saknar väldigt mycket att få en notis när jag rapporterar inlägg och det blivit åtgärdat (antingen rensat eller lämnat utan åtgärd). Även när mina inlägg blivit borttagna. Det hade varit mycket lättare att bilda sig en uppfattning om vilken nivå det ska vara i trådarna på detta vis tror jag.

Tänk mig bara en enkel notis a la "Ditt rapporterade inlägg i tråden X är åtgärdat av moderator X" så kan man själv fråga moderatorn om man inte förstår åtgärden. Eller "Ditt inlägg X i tråden X är raderat av moderator X". Att det sker automatiskt alltså.

Vad har ändrats då? Nyligen?

Jag har mig veterligen vara blivit raderad en gång o det borde varit typ i höstas. Rapporterade inlägg har blivit raderade i dagarna. Inga notiser.
Det gäller bara om vi ändrar i ett befintligt inlägg, inte när vi raderar dem.
Det försöker vi dock undvika, undantag kan vara om vi raderar ett citat där ursprungsinlägget är raderat. :)

Det gäller bara om vi ändrar i ett befintligt inlägg, inte när vi raderar dem.
Det försöker vi dock undvika, undantag kan vara om vi raderar ett citat där ursprungsinlägget är raderat. :)

Mitt inlägg som blev raderat var kort o koncist :D

Men då kanske det finns hopp om att det går att införa o för notiser om raderade också. O ännu hellre (bara för att jag hoppas o tror jag oftare rapporterar än blir raderad hehe) även för åtgärder på rapporterade inlägg.

@Gunnar du missar inte denna tråden va? :bump:

Liknande trådar

Bukefalos Hej, Nyss försvann ett par av min ainlägg då jag hade länkat till bilder på två olika sadlar, likadant utseende men olika märkesnamn...
Svar
10
· Visningar
1 628
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Ridning Hej! IngelaH, heter jag som många vet och är huvudmoderator på forumet Klassisk RidKONST. Ja för mig och många andra är ridningen en...
Svar
0
· Visningar
3 174
Senast: IngelaH
·
Dressyr Jag har tillsammans med moderatorn på utrustning kommit fram till att nedanstående kommer att gälla utrustningstrådar även här inne på...
Svar
3
· Visningar
1 021
Senast: remmis
·
Övr. Katt Hej på er alla kattälskare! Jag heter Erica och som de flesta nog vet är jag moderator här på Kattforumet. Jag är här dels i egenskap...
Svar
11
· Visningar
5 815
Senast: Cheeserica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama