Rapport fr Sahrendorf

Sv: Rapport fr Sahrendorf

Missade att du skrivit ett stopp....

Det får man inte ha längre (mer än i två av de fyra 100-klasser som krävs för *)

Från FEI

"2.2. Qualifying Result (QR)
A qualifying result (QR) is achieved by completing a competition within minimum parameters of all round performance. As follows:

- not more than 75 penalty points in the Dressage Test; and
- not more than 20 penalties at obstacles on the Cross Country Test, and not more than 90 seconds exceeding the optimum time in the Cross. At 4*events, the maximum time by which the optimum time may be exceeded is 120 seconds as of 2005; and
- not more than 16 penalties at obstacles in the Jumping Test."

Så det skiljer sig lite från svenska TR

Äsch, jag rider på¨internationella bestämmelser nu och sen rider jag vidare i Sverige på den nivå hästarna går, jag tänker inte slösa bort säsongsvis med debutanter iaf, jag är inte YR för evigt :angel:

Edit; GUD VAD JAG KOMMER ATT SAKNA TYSKLAND!!!!

*KL*
Nu har vi också fått bilderna från Sahrendorf. Kul! :idea:
(Bara att maila fotografen så kommer de)

Liknande trådar

H
Fälttävlan Jag vet att jag inte var ensam bukefalist i Trossnäs.... jag vet nämligen vem underbarn är nu :D men hon har inte skrivit något om sin...
2
Svar
25
· Visningar
2 773
Senast: Hunter
·
Fälttävlan Och jag överlevde! Det var grymt varmt hela helgen, både hästen och jag drack kopiösa mängde vatten. Dressyren gick helt okej, trots...
Svar
10
· Visningar
1 365
Senast: Estivuz
·
F
Fälttävlan Jag kom i mål , jag överlevde vilket jag knappast hade trott när vi gick terrängbanan, Alla tittade på varandra med skräck i blickarna...
2
Svar
34
· Visningar
2 631
Senast: lundsbo
·
Fälttävlan hejsan! lovade nån med en derssyrhäst här inne att jag skulle raportera från min debut i fältävlan. elle min debut gjorde jag för flera...
Svar
4
· Visningar
1 169
Senast: FT_ryttare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka