Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men man får nog vara noga på att lära in olika komandon för tävlingslydnad och rally.
Lycka till R_C!
Vi har precis lyckats knipa titeln RLD N
Glöm inte att det är rallytävling på My Dog i Göteborg i helgen!
Jag lovar att skämma ut mig till fullo båda dagarna!![]()
Förresten! Vilken tävling har du anmält till???
Jag har inte hittat ngn info om tävlingar 2012?
Samma med att man i rallyn lägger hunden ner och sedan ska man direkt gå och hunden ska resa sig och gå efter. Visserligen ska man ju i lydnaden har ett kommando för att stanna kvar, men känns som det kan bli lite förvirrande för den inte helt befästa hunden.
Ojdå! Då håller jag tummarna på riktigt för din skullTack!Först får man nog hålla tummarna för att vi inte blir bortlottade.. Skulle vara max 35 deltagare (eller något sådant) i nybörjarklassen och det är redan 40 anmälda... Sista anmälningsdag är i slutet av januari, så tja... Annars blir det väl i april som nästa tävling är, och då kanske jag är galen nog att anmäla tanten också
(och jag skrattar bara jag tänker på det, vilket säger lite om hur tokig idé det är..)
Lova att uppdatera med resultat från MyDog! Har du med någon som filmar eller fotograferar?![]()
Vart bor du?Fasen va dåligt de är med rally tävlingar runt omkring mig![]()
Brukar du också titta ner på hunden mycket?![]()