Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade ett, som tyvärr blev kvar hos medryttarhästen när jag slutade :/
Har däremot inte sett så många därefter. Minns inte märke på rak arm..
Är inte mässing ganska mjukt? Så kanske är därför det inte finns. Håller inte formen?
Jag har letar häcken av mig. Sett ett fåtal i nån metall som är typ mässing - men ljusare.
Försöker minnas... Det är ett rätt vanligt märke iaf. Typ Globus. Men nä, jag vet inte.Vad är det för nåt? Ljusare än mässing är ändå bättre än rostfritt
Mitt var också ljusare än mässingsbetten är. Visst var det någon som länkade i tråden (blev borttaget kanske?) ? det liknade det väldigt!Kommer du på märket så hojta till!
Jag har inte sett någon länk. Men det kan ha tagits bort som du sägerMitt var också ljusare än mässingsbetten är. Visst var det någon som länkade i tråden (blev borttaget kanske?) ? det liknade det väldigt!
Hittade sidan, pmade!Jag har inte sett någon länk. Men det kan ha tagits bort som du säger
Hittade sidan, pmade!
Tanken har slagit mig också. Men sprenger har ju tex raka bett med port i mässing, fast ringarna är inte mässing.
PS. Sprengers bett är inte i mässing. De är gjorda i en blandning av koppar, silikon och zink.