Rakställd?

Det kan även vara Rättställd du har hört och det innebär att det har "raka" ben. Dvs inte ut eller intåad.

hahahha ja du det stämmer . hon är lite :crazy: men det blir nog bättrre hoppas jag :angel:

Jag tycker inte hon är helt :crazy: .bara ½ :crazy: . :D
Vad gillar du min signatur? Visst är den klockren :D
mvh jesse

jo hon har ju lungat ner sig lite så hon är bara halv hollo. ja jag är nyfiken på hästen med det namnet. hoppas vi får se den men vem vet den kanske klubbas ihjäl innan dne nåt boden :confused:

Ja, den hästen ska jag typ ha :D .Den skulle nog passa mig rätt så bra :D Jag antar att vi får slåss om saken i så fall för den passar nog honom minst lika bra :crazy: :D
..som man aldrig kan vinna he he
mvh jesse

Stod det inkörd och rakställd i annonsen så antar jag att han/hon menade rättställd.

jamen nu är vi inte i finland, nu är vi i boden. där är det hollo som gäller :cool:

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
843
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Travhästar tävlar ofta utan skor, men att vara barfota passar inte alla. Forskare vid Sveriges lantbruksuniversitet har tagit reda på...
Svar
3
· Visningar
292
Senast: super
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Bremsning används slentrianmässigt i Sverige – ofta inom travsporten för att formligen paralysera hästar som inte lyder – och även på...
Svar
0
· Visningar
238
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Travaren Evartti har nu tjänat sammanlagt 1 156 145 euro i prispengar på sina lopp. Det är mer än den legendariska Viesker vann under...
Svar
0
· Visningar
94
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Skällande hundar