Räkor o sallad

Gramse

Trådstartare
Någon som har ett bra förslag på vad jag kan göra för sallad att servera till en räklåda? Lådan innehåller i runda slängar ost, räkor, bröd o ägg. Är kass på att räkna ut vad som kan passa till.

Cosmopolitansallad, finhackad stjälkselleri, skivade rädisor, avocado, små tomater och ringla lite olja över bara om du inte vill ha en vinegrette :) om du vill det så är olja, balsamico och lite dijonsenap supergott!

Någon som har ett bra förslag på vad jag kan göra för sallad att servera till en räklåda? Lådan innehåller i runda slängar ost, räkor, bröd o ägg. Är kass på att räkna ut vad som kan passa till.

Vad behövs mer än räkor och en god aioli? Resten kan man äta nån annan gång :-)

Cosmopolitansallad, finhackad stjälkselleri, skivade rädisor, avocado, små tomater och ringla lite olja över bara om du inte vill ha en vinegrette :) om du vill det så är olja, balsamico och lite dijonsenap supergott!
Jösses det lät avancerat:) ja för mej då som är så långt ifrån mästerkock man kan komma hehe men tack för ett mumsigt förslag:)

Jag skulle göra den sallad jag gjorde igår:
Maché, plommontomater, svarta vindruvor, lite olivolja, pressad citron, svartpeppar, flingsalt och dill. Går ju att tillsätta någon mer grönsak också, t.ex. champinjoner, gurka eller oliver. Om man känner för det. I övrigt är salladen både söt och syrlig på samma gång i och med citronsaften och vindruvorna :d

Liknande trådar

Mat Ni som tränar hårt vad äter ni efter ett pass. Jag kör två dagar per vecka ett ganska tufft pass där jag räknat ut att jag gör av med...
2
Svar
29
· Visningar
1 855
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 422
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 382
Senast: Dopy
·
Foder & Strö Köpte hö från en person som så att höensilge skulle va minst 70% ts och gav mig en analys efter pressning . Analysen såg väldigt bra ut...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 485
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar