Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon som har ett bra förslag på vad jag kan göra för sallad att servera till en räklåda? Lådan innehåller i runda slängar ost, räkor, bröd o ägg. Är kass på att räkna ut vad som kan passa till.
Jag vill alltid ha sallad till allt bryter av både i konsistenser och fräschar upp!Vad behövs mer än räkor och en god aioli? Resten kan man äta nån annan gång :-)
Jösses det lät avancerat ja för mej då som är så långt ifrån mästerkock man kan komma hehe men tack för ett mumsigt förslagCosmopolitansallad, finhackad stjälkselleri, skivade rädisor, avocado, små tomater och ringla lite olja över bara om du inte vill ha en vinegrette om du vill det så är olja, balsamico och lite dijonsenap supergott!
Jag skulle göra den sallad jag gjorde igår:Någon som har ett bra förslag på vad jag kan göra för sallad att servera till en räklåda? Lådan innehåller i runda slängar ost, räkor, bröd o ägg. Är kass på att räkna ut vad som kan passa till.