Sv: Rakblad

Det är vad du tycker, jag tycker inte man hjälper någon genom att visa och ge den verktyg till att skada sig själv.
 
Sv: Rakblad

Jag "visar" inte verktyg, de som vill skada sig själva vet redan vad som krävs: något vasst. Och då ser jag hellre att man använder något hygieniskt vasst än bara tar första bästa.

Det handlar inte alls om att ge tips om hur man skadar sig själv, det är ren omtanke - var hygienisk!
 
Sv: Rakblad

Varför? Ska man skada sig själv är det väl ändå bättre att man gör det på "säkra" och rena sätt än att man (blir desperat och) tar till lite vad som helst med betydligt större risk för infektioner och dödsfall som följd?
Frågan kvarstår.

På vilket sätt hjälper man någon genom att indirekt låta dem ta till farliga och ohygieniska metoder? Vem blir hjälpt av blodförgiftning?
 
Sv: Rakblad

Har du frågat i affären?

Vanliga rakblad är stöldbegärliga så de brukar förvaras bakom disk :idea:

Googla på rakblad + stöld
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej! Jag funderar på skaffa kreditkort där man får bonus. Vill helst kunna resa så jag funderar på något från SAS. Någon som har något...
Svar
0
· Visningar
203
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 827
Senast: Enya
·
Hemmet Tycker det är lite svårt att hitta relevant information så kollar här :) Hur går man tillväga för att bygga en klassisk veranda från...
Svar
15
· Visningar
865
Kropp & Själ Jag tar ganska mycket piller nuförtiden. Många vitaminer och tillskott som är stora och inte går ner i en vanlig veckodosett. Jag vill...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
2 646
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Målbilder för trubbnosar.
  • Tångbett dåligt?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp