Råkade få se!*gråter*

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Camarotheking
  • Startdatum Startdatum
C

Camarotheking

Vi satt och sappade på tv,n och råkade komma in i ett program som handlade om Ourasi!Det var en så otroligt fint gjord film och jag satt och grinade och grinade i stort sett hela tiden....Allt var så perfekt...Fantom häst, goa människor, bra berättare och bra, passande musik!Ngn som såg?
Jag vill bara se den igen men den chansen är nog liten...

När Ourasi gjorde sitt sista lopp var jag tio år och även om man hört om honom och så att han tex vann 4 Prix Amerique lopp så var det först nu jag fattar vilken underbar häst det var! :love:Enligt min mening kan Varenne "slänga sig i väggen" på alla sätt!

Jag säger bara, vilken film!*vill se igen* :bump:

Jag älskar ochså sånna program och önskade att vinnare kunde göra lite fler fina reportage av "hjältarna". Tror att även spelarna skulle uppskatta det och att fler oinvigda får en inblick i hästens liv, karriär, medgångar och motgångar, och om människorna bakom hästen. Vetrinär,hovslagar, skötare etc. Att det faktiskt är en inivid och inte bara ett namn att spela på.

hälsningar gulan fd.gulla

Vet tyvärr inte...pappa letar....det var ngn norsk betalkanal(tror jag)

Programmet gick i repris idag och pappa spelade in det!Så nu ska jag böla en gång till! :)

Martha.Trevlig pålle säkert!?

Ourasi...\"suck\"

Kan bara hålla med dig. Bara jag hör namnet så blir jag varm inombords. Vilken häst. Jag åkte till Åby enbart för att få se honom minns jag...otroligt!!!!!

Nu har jag tittat och det som står i början av filmen är

Ourasi
Le Roi fainéant

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama