Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Prövade du flera gånger då? Första gången, om håren är långa, känns det. Men sedan känns det knappt alls.
Har en epilator som ligger och dammar i lådan, jätte bra resultat verkligen, men det gör så satan jä*la ont !!Så för egen del är det inte värt det
Jag har två st , den första jag köpte gör ganska ont men det blir ju som bedövat efter ett tag![]()
den andra köpte jag billigt på LIDL och den gör inget ont alls ..så det beror nog på själva epilatorn
Jag har två st , den första jag köpte gör ganska ont men det blir ju som bedövat efter ett tag![]()
den andra köpte jag billigt på LIDL och den gör inget ont alls ..så det beror nog på själva epilatorn
Hur överlever ni epilator?? Jag köpte en sån och testade en gång - vilken skräck!! Testade ett par gånger till för o se om det verkligen va så hemskt, och det var det!! Huga, aldrig mer en sån.
Jag fattar faktiskt inte hur man skär sig med engångshyvlar, jag använder alltid såna och har aldrig skurit mig! Helst inte de orange dock, men mina grönaktiga är kanonbra!
Jag har engångs hyvlar(används alltid mer än en gång) och tvål när jag rakar mig, sällan jag skär mig faktiskt. Allt handlar om hur man vinklar rakhyvlen och hur hårt man trycker
.
Och jag får gå emot många och säga att jag föredrar engånghyvlar. Tycker de känns mycket fräschare och resultatet blir bra. Skulle fått bästa resultatet om jag använde riktiga Venus-blad 1-2 gånger och sedan bytte men det skulle bli ekonomiskt ohållbart så tycker engångs är bästa alternativet. Tycker de blir för slö alldeles för fort så det börjar "rycka" i håren istället för att skära av dem.
Använder en viss sorts engånghyvlar, tror det är Gilettes i rosa plastpåse. Ett blad, kommer åt överallt, man får dock vara försiktig för de kan vara lätt att slinta med. Använder de bara en gång, ibland använder jag flera per gång till olika ställen (armhålor, ben, underliv).