Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL och kanske lite OT...
Ni som använder epilator, funkar det även under armarna och vid bikinilinjen? Eller gör det-ont? Jag menar benen har ju en annan smärt-tröskel...
![]()
KL och kanske lite OT...
Ni som använder epilator, funkar det även under armarna och vid bikinilinjen? Eller gör det-ont? Jag menar benen har ju en annan smärt-tröskel...
![]()
Epilerar bara benen!
Provade att vaxa i ljumsken en gång, och lyckades liksom få huden att "separera" från underlaget med ett grymt blåmärke och ohygglig smärta som följd. Så jag vågar inte alls dra loss hår från något annat ställe än benen, då rakar jag hellre.
Hårborttagning med Body Sugaring, eller kroppssockring. Avsevärt mindre smärta än vid ex. vaxning, men med mycket mer effektivt resultat!
Inga fler inåtväxande hårstrån, Inga fler brutna hårstrån, för alla hudtyper och alla hårtyper.
Ibland är det värt att investera lite i sig själv och köra IPL eller annan laser.tips på hur jag håller mina ben blodfria? har testat olika krämer och vaxning, men tycker att rakning funkar bäst så vill därför ha tips om det