Raka ryggar!

Sv: Raka ryggar!

Sålde precis min globus gloi som låg jättebra,
har nu köpt en top reiter z som också ligger bra.

Globus ser ut att ha så lite stöd tkr jag .. gloi alltså ...

kanske inte stämmer ?

Globus ser ut att ha så lite stöd tkr jag .. gloi alltså ...

kanske inte stämmer ?

Ja tkr Globus glóin som jag red i hade bra stöd, hamna i rätt sits direkt.
Fast ja har hört andra säga att dom fått jätte dålig sits också..

Jaså , okej . dom kändes så små när jag provsatt ... . fast jag är väl van vid min dressyr ,. hiih

Jaså , okej . dom kändes så små när jag provsatt ... . fast jag är väl van vid min dressyr ,. hiih

aaa, man sitter inte lika djupt ner i Globus Gloin som i din dressyr sadel heller, kanske är det :)

Senast ändrad av en moderator:

Har en Draupnir med "flexibom". Den ligger bra och är super att rida i!! Hade innan en Albion K2 (dressyr)som ligger bra på raka ryggar. Skön att rida i om man vill ha en dressyrsadel...

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
770
Senast: Ajda
·
Fordon Jag skulle vilja ha ett annat nackstöd på min bil för det som finns passar inte min rygg. För mig som har ryggproblem skjuter mitt...
Svar
18
· Visningar
838
Senast: Seaside
·
Utrustning Ni med breda hästar som samtidigt inte har en rak rygg. Vad har ni för sadel till era hästar? Använder idag en wintec med uttöjt järn...
Svar
9
· Visningar
591
Senast: skiesabove
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tangerat löpningsrekord – och andra raka SM-titeln. Great Skills vann återigen Sto-SM tillsammans med Daniel Wäjersten. – Det är en häst...
Svar
0
· Visningar
102
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka