Rak/udelt metallbitt fullcheek

Bandida

Trådstartare
Noen som har tips om hvor man får tak i et slikt bitt?
Har ett rett fullcheek med plastmunnstykke (Globus), men dette gir for mye friksjon. Liker best å ri med rak trinse, men hesten min bruker 11,5 i str og dette har da selvsagt ponnibittringstr. og disse glir inn i munnen på hest om jeg bare har engelsk neserem. Ønsker å "spare" den nedre neseremmen til vi behøver det evnt. senere i terrenget. Bittskiver funker ikke, de er for myke. Vil ha noe jeg kan ri med i terrenget så fullcheek er ønsket!
Evnt. rett trinse i 11,5 med store faste bittringer som ikke kommer inn i hestemunnen om hun titter på noe. Noen som kan hjelpe?

Sv: Rak/udelt metallbitt fullcheek

Takk for svar.
Ja, har faktisk tenkt på om det rette bittet fra Høøks har store bittringer, skal titte neste gang jeg er på Høøks.
Men vil helst ha tak i et uleddet fullcheek... Anyone??

Liknande trådar

Hästvård Jeg har en halvfoder hest som jeg har ansvar for (eier har fått baby). På torsdag oppdaget jeg en hevelse/kul under magen. Den gjorde...
Svar
5
· Visningar
983
Senast: Cattis_E
·
Träning Rir en fjording på rideskole. Når vi jobber med venstregalopp blir hun forferdelig vrang og sterk. Jeg har vært turrytter i over ett...
Svar
6
· Visningar
1 232
Senast: Naranja
·
A
Ridning I den senere tid har jeg sett noen oppvisninger og bilder tatt fra oppvisninger gjort av barokkryttere. Alle har veldig store kjoler som...
Svar
7
· Visningar
1 225
Senast: Vimsan
·
S
Islandshäst Nå har jeg prøvd Top-Reiter bomløs. Jeg likte godt å ri i den :) Men til tross for cutback gikk den harde kanten foran nedi manken til...
Svar
6
· Visningar
2 424
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka