Rag n Bone man

• Kultur
  • Trådstartare Trådstartare fejko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 686

fejko

Trådstartare
Jag var helt övertygad om att Rag n Bone man var svart efter att ha hört honom spelats på radion. Döm av min förvåning när jag inser att det är en gigantisk vit britt.

Vad jag vill diskutera?

Kanske att jag tycker Giant är en svängig låt.

Kanske att jag tycker det är få vita som sjunger soul lika bra som svarta.

Kan du inte skriva de i första posten då ? De var ju sjukt oklart, annars hade jag ju aldrig frågat.

Och som svar då: han har gjort många bra låtar 😁 ett tips är ”Innocent man” och ”skin” från albumet ”human”

@Maralinga
Jag visste nog inte själv vad jag ville säga men din fråga fick mig att tänka till.

Lyssnade på Human men tyckte den var lite tradig. Får väl ge de andra två en chans.

Liknande trådar

Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 723
Senast: Alexandra_W
·
  • Låst
Tjatter Middagen är i full gång, alla pratar, skrattar och har trevligt. Speciellt @Monstermom trivs med livet. Äntligen hemma från skogarna... 65 66 67
Svar
1 326
· Visningar
49 952
Hästmänniskan Jag visste inte riktigt var jag skulle lägga tråden, den berör visserligen ridning men det är inte egentligen något med hästar som är... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
15 003
Senast: Lobelia
·
N
Övr. Barn I nära ett år nu har min barnlängtan eskalerat rejält. Den startade så sakta när en nära vän blev gravid och jag fick följa hennes... 2
Svar
25
· Visningar
2 371
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka