raderade inlägg

vinkelina

Trådstartare
ibland har man startat ett inlägg som sedan har blivit raderat till nästa gång man loggat in. utan att man vet varför. har jag skrivit något fel, eller har andra gjort det. skulle det inte gå att skicka ett pm till trådstartaren att nu har ditt inlägg raderas pga av detta och detta

Sv: raderade inlägg

Om samtliga som får ett inlägg raderat skulle få ett Pm från moderatorn skulle moderatorerna inte hinna med mycket annat. Jag skulle tro att minst 50% av de som fick ett sådant PM skulle skicka ett tillbaka där de ifrågasatte borttagningen eller hade kompletterande frågor.

Svaret och anledningen till att något tas bort är i princip alltid att det bryter mot forumreglerna eller att många av inläggen i en tråd bröt mot forumreglerna. Hela tråden kan då tas bort då den i princip inte går att rädda.

Om du fortfarande undrar efter detta, börja med att återigen läsa igenom forumreglerna för att försöka se vad det kan tänkas vara.

Vanligast är brott mot reklamregeln och att folk behandlar andra illa.

Om du fortfarande efter detta inte kan förstå varför skickar du ett PM till huvudmoderatorn för det forum det gäller.

En del av moderatorerna är snälla och skickar ibland ett PM när de tar bort en tråd just för att informera om varför, detta är dock inget krav från min sida.

Trådarna under snackforumet tas ju bort med automatik om ingen skrivit i dem under 14 dagar...

Jag vill tillägga trolldrev samt annonser och annonsliknande inlägg, utöver reklam och dåligt beteende, som vanliga borttagsorsaker.

oki. fundrade bara då jag i ett inlägg undrade över ett lämpligt pris på en häst. funderade på vad andra skulle vara villiga att betala. blir det nån form av reklam och markadsföring då

kanske räknades som annons... vad vet jag...

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
499
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 558
Senast: Tilly_85
·
Bukefalos Hur kan man göra detta? Jag vill radera tidigare inlägg eller trådar som jag startat för de inte är aktuella längre. Mvh
Svar
2
· Visningar
754
Senast: kaffekart
·
Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
2 792
Senast: Daff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar