Sv: Råd

Nej hon är ingen ardenner direkt utan en US Hanoverian (med fullblod först i 3:e el 4:e led) och detta var i USA - där vill man gärna ha "light-boned horses" med >50% fullblod till fälttävlan

Är han ett kallblod, eller kanske tungt halvblod?

bild? *nyfiken*

Tro inte allt som fio säger. Hon är bara svundsjuk på min häst.:devil:

Här är några bilder iaf. Han ska som sagt gå lätt klass till våren.

DSC00498.jpg

km_20061029_016.jpg

_J9G0296.jpg

Han är holstiener men ser ut som ett kallblod i sin kropp.:love:

men han e holsteiner? oavsett vad dina "kompisar" säger? stam? hur stor är han? har också en holsteiner som jag hoppas ska kunna gå lite fälttävlan.. men vi får nog se hur det blir med det.. det är inte lilla snuttjullepållen jag har...

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
380
Senast: Anna-Bella
·
Hemmet På grund av kattunge har jag köpt mina första fejkljus och är verkligen positivt överraskad. Det är såna lite bättre ljus i vax med...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 700
Senast: Bison
·
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
319
Senast: CaisaCax
·
Hemmet Vår tvättmaskin har gått sönder och vi behöver köpa en ny. Problemet är att vi behöver ha en högerhängd och jag hittar ingen i det nedre...
Svar
11
· Visningar
476
Senast: Smulu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka